Arcus i 2ClickPortal- partnerstwo technologiczne i handlowe w zakresie usług chmurowych dla sektora JST
Polski integrator IT podpisał umowę partnerstwa z Trol InterMedia. W wyniku porozumienia oferta spółki została rozszerzona o rozwiązanie 2ClickPortal Cloud służące do budowania portali, serwisów www oraz BIP dla instytucji publicznych.
Przyspieszamy transformację cyfrową sektora JST
Dywersyfikacja produktów i usług, które codziennie dostarczamy naszym klientom to jeden z głównych elementów strategii rozwoju Grupy Arcus. Od początku ubiegłego roku w polskich firmach i instytucjach trwa przyspieszona transformacja cyfrowa. Odpowiadając na potrzeby rynku, zdecydowaliśmy się na podjęcie dwustronnej współpracy z Trol InterMedia. Nasze organizacje łączy kompleksowe podejście do klienta, które tworzy unikalną i realną wartość. Rozwiązanie 2ClickPortal Cloud poszerzy zakres narzędzi oferowanych w ramach ARCUS KYOCERA MDS dedykowanych administracji samorządowej i centralnej Michał Czeredys, Prezes Zarządu Arcus S.A.
Arcus S.A. jako integrator w zakresie zarządzania dokumentem i korespondencją masową, obiegu oraz bezpieczeństwa informacji oraz digitalizacji dokumentów skupia się na ciągłym rozwoju i tworzeniu dedykowanych rozwiązań dopasowanych do dynamicznie przekształcającego się rynku. Spółka od prawie 35 lat efektywnie wspiera klientów, usprawniając ich procesy biznesowe. Rozwiązanie 2ClickPortal Cloud będzie uzupełnieniem dotychczasowej oferty Arcus S.A., do której należą usługi ARCUS KYOCERA MDS (Managed Document Service), w tym m.in. drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Kyocera Document Solutions.
Efekt Synergii
Trol InterMedia to dostawca rozwiązań chmurowych dla biznesu oraz administracji publicznej, funkcjonujący na rynku od 1994 roku. Rozwiązania spółki TI reprezentowane są przez dwie marki, 2ClickPortal - skierowaną do e-administracji oraz 2ClickShop dla rynku e-Commerce B2B.
Podjęcie współpracy z Arcus S.A., to kolejny znaczący krok w strategii naszej spółki, w zakresie budowy silnej i stabilnej sieci partnerskiej dla marki 2ClickPortal, która tylko w ostatnim roku pozyskała ponad 450 jednostek administracji publicznej. Główne cechy naszego rozwiązania, które odpowiadają za duże zainteresowanie jednostek naszą usługą chmurową, to przede wszystkim niski koszt i krótki czas wdrożenia indywidualnego portalu czy BIP jednostki, już od 14-21 dni oraz innowacyjna technologia Progressive Web Apps. Istotne jest też stałe wsparcie techniczne 24/7, codzienna aktualizacja i archiwizacja oraz pełna zgodność z ustawą o dostępności już na wstępie. Efekt synergii naszego partnerstwa to wielka szansa dla obu firm, które mogą korzystać z nieograniczonych możliwości oferowanych rozwiązań, wzmocnionych wzajemną integracją, a ponadto wspólnego potencjału handlowego. Jednak najważniejszym celem naszego partnerstwa, są korzyści dla JST oraz ich interesantów wynikające z zaoferowanego procesu cyfryzacji, od skanu i OCR po automatyczną publikację dokumentów na BIP i portalu, z zachowaniem pełnej transkrypcji publikowanego dokumentu Mirosław Sobieraj, CEO 2ClickPortal.